درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 535صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیدوشنبه، 18 اردیبهشت 1391 - 12:26
فراخوان دومین دوره جوایز ممتاز جهانی
مراسم اهدای دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی آذرماه 1391 برگزار می‌شود.
  

به گزارش شارا، مهدی باقریان، دبیر دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی گفت: جوایز ممتاز جهانی برای برترین های روابط عمومی جهان اسلام، بالاترین افتخار این صنعت در جهان اسلام است. این جوایز به روی همه افراد و گروه‌ها در سراسر جهان، برای سازمان‌های انتفاعی و غیرانتفاعی، از قبیل شرکت‌ها، مجامع و دولت نیز باز است.
وی افزود: در سال 1390، برنامه ای برای قدردانی از بهترین های روابط عمومی کشورهای اسلامی با ایجاد جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی به شکل سالیانه برای برترین ها، آغاز شد. برنامه اهداء اولین دوره این جوایز سال گذشته در مالزی برگزار شد. امسال این جوایز به کارگزاران مسلمان روابط عمومی نیز اهدا خواهد شد.

باقریان با اشاره به اینکه علاوه بر جایزه فوق، جایزه ویژه کنگره در سال 2012 به منظور شناسایی افراد یا سازمان های خارج از حرفه روابط عمومی به خاطر کمک های برجسته ای که منجر به درک بهتر جهان اسلام شده است پایه گذاری شد، ادامه داد: این جایزه به عنوان روشی برای شناساندن افراد یا موسساتی که برای نشان دادن جایگاه و اهمیت صنعت- هنر روابط عمومی در کشورهای اسلامی و ترویج اصول صلح، عدالت اجتماعی و درک درست از اسلام و واقعیت های جهان اسلام در جامعه اهتمام ورزیده اند، طراحی گردید.
وی در پایان با بیان این مطلب که مراسم اهدای دومین دوره جوایز ممتاز جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی آذرماه 1391 برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان به شرکت در این جایزه می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.
به گفته باقریان مهلت ارسال آثار حداکثر تا پایان اردیبهشت 1391 اعلام شده است.
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید

http://www.irancpr.ir/fa/?current=page&content=1104

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد